караңгы

Gordon Ramsay Being Served The Worst Fish Dishes On Kitchen Nightmares

Gordon Ramsay
Жазылуу
Көрүүлөр 3 491 509
95% 29 833 1 491

Some of the worst fish mains being served on Kitchen Nightmares.
#GordonRamsay #Cooking
Gordon Ramsay’s Ultimate Cookery Course - amzn.to/2BzAud5
Subscribe for weekly cooking videos.
If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
kgvid.com/u-gordonramsay
kgvid.com/u-kitchennightmares
kgvid.com/u-thefword

Көңүл ачуу

күнү жарыяланды

 

2019-ж., 10-мар.

Бөлүшүү:

:

жүктөп алуу:

Жүктөлүп берилүүдө.....

Төмөнкүгө кошуу:

Менин ойноо
Кийинчерээк көрөм
Жорумдар 4 691
Ms7of8
Ms7of8 3 саат мурун
Aren't these people prepared for Mr. Ramsay's presence in their restaurant(s)?! One would think they'd get their game up. It's really shocking the muck that he is served on this video.
John B
John B 5 саат мурун
When lobsters dies, the lobster makes ammonia which is produced when a corps is decomposing etc
John B
John B 5 саат мурун
Can’t have someone yelling over 10 inside a restaurant
Ehsan Sarwar
Ehsan Sarwar 6 саат мурун
My favourite moment That waiter "I'm gonna bring it back" 10:49
GBNate75 13
GBNate75 13 9 саат мурун
You gotta feel bad for the chefs because some of them worked their lives to cook and then are stuck with stupid owners that buy horrible ingredients and force them to use shitty recipes
Tanui Kipps
Tanui Kipps 10 саат мурун
10:57 microphone stuff at her waist ...
FYC_XLeague
FYC_XLeague 10 саат мурун
He should go to eat a school food
oh yeah yeah
oh yeah yeah 18 саат мурун
10:48 I would definitely hire that guy and pay him double if I had a restaurant
Richard Simmons
Richard Simmons 23 саат мурун
I’m Nino!!!!!
Isabella Pappas
Isabella Pappas Күн мурун
Thenlobsternisnstill good even though it’s dead and decaying
ZSlaya
ZSlaya Күн мурун
The one guy with the lobster is a good dude because he is concerned about his customers
Axolotl
Axolotl Күн мурун
The only good crab is Maryland crab
Jalil Lollis
Jalil Lollis Күн мурун
I find it disappointing that I, a 17 year old with no training or experience outside of helping my grandparents cook, can very easily make food better than these restaurants
Jalil Lollis
Jalil Lollis Күн мурун
Hell nah! To da nah nah nah
Kiran Prakash
Kiran Prakash Күн мурун
11:20 The Seven Kingdoms need someone stronger than Tommen, but gentler than Stannis.
Colin
Colin Күн мурун
Head chef of the first clip is a good guy. "Successful opinion" was right
savage diamonds
savage diamonds Күн мурун
Seafood restaurant sells fake *krab* Captain D's sells realer food than this restaurant
Jordan Dill
Jordan Dill Күн мурун
crazy how one guy can cause a kitchen to just explode
who do you think
who do you think Күн мурун
aren't those fries a little dark? *N* *O* *P* *E*
itz sugar
itz sugar Күн мурун
*after this ill never trust restaurants ever again unless gordan is with me.* 9:37 ooooo she givin him the haaaand
kurgan highlander
kurgan highlander Күн мурун
the music ruins everything in the American version of this show. The British version is much better. No censorship and no shitty dramatic music
kurgan highlander
kurgan highlander Күн мурун
the waitress looks like a cheap, retarded bimbo with a lobotomy gone wrong
TST Not_Sniper.17th
TST Not_Sniper.17th Күн мурун
2:52 how do u know
TST Not_Sniper.17th
TST Not_Sniper.17th Күн мурун
0:31 staring at me like I m big muscle head meatball lol
James
James Күн мурун
How can they call that shit English style
prXarN
prXarN Күн мурун
Am I the only one thinking Sofia Vergara?
Just For Fun
Just For Fun Күн мурун
It's raw raw raw raw raw its fucking raw
Jhonalyn Malonzo
Jhonalyn Malonzo Күн мурун
0:30 big musle head meatbaall oghhnoooo cant stoo laughing🤭
Jin Seon
Jin Seon 2 күн мурун
10:07 I’m shocked. That’s the first time a man doesn’t want a woman in a kitchen lmao.
Juanita Richards
Juanita Richards 2 күн мурун
I'm glad the poor lobster was dead before they boiled it alive.
totallytoast2O totallytoast2O
totallytoast2O totallytoast2O 2 күн мурун
Wtf soup shouldn't be cold!! I'm 12 and I even know at least the basis of "serving good food"
Kodak uzii
Kodak uzii 2 күн мурун
Gordon:is he dead Other guy:no I think their just sleeping😂😂🤦🏽‍♂️
ZeXo Noble
ZeXo Noble 2 күн мурун
Where do the chefs learn how to “chef”
Shaun Kauffman
Shaun Kauffman 2 күн мурун
"that guy over there, staring at me like some muscle head meatball" lol got me fucking dead xD
chris tundern
chris tundern 2 күн мурун
that catalina is a firecracker mang...whooo
TheReelIvan
TheReelIvan 2 күн мурун
10:50 why did the waiter sing, seemed kind of unprofessional
Cheo Delirio
Cheo Delirio 2 күн мурун
(a) A VERY successful opinion - exactly. Isn't that why you have him there? (b) When she told Ramsey she was still in business with her ex, years after they split, you could just see in Gordon's face and voice he was thinking "f*** me, this is gonna be bad" (guess they sank all the joint wealth into the business and neither of them could buy out the other). (c) "Even though it died, it's good" Daaaaaamn...
Taco Corn
Taco Corn 2 күн мурун
In the beginning that dude was.probably thinking that "are you out of your mind that Crab is trash" when gordan gets his food "well I was right that crab is trash
Manchester Is Blue
Manchester Is Blue 2 күн мурун
Me Being Served The Worst Quality video On KGvid
john folsom
john folsom 2 күн мурун
My only question is how does he know what a breaded condom taste like?
LegoStamps Vidz
LegoStamps Vidz 2 күн мурун
4:37 turn on auto generated English captions
Allah- A
Allah- A 2 күн мурун
This show proves Americans can’t cook
Sky-view
Sky-view 2 күн мурун
@ 11:35 there is some cook on his phone, and we all know nowadays most people go into toilets for number twos with their mobiles and the next thing he’s cooking without gloves or washing his hands. It happens in many restaurants. Stop eating out full stop.
Sky-view
Sky-view 2 күн мурун
The very reason I rarely ever eat out in restaurants, unless I can see the kitchen otherwise I’m not paying to eat there....
shoaib rehman
shoaib rehman 2 күн мурун
fuck your life man u distrub people
Skinner31
Skinner31 2 күн мурун
Should have eaten the crab from the other side of the sandwich before tossing it.
thepeiwitch
thepeiwitch 2 күн мурун
Gordon Ramsay walks into a restaurant. UHG!!!! The air is BLAND!!!!!
Evan S
Evan S 2 күн мурун
I kept losing my shit at the waiter at 10:30 awkwardly singing his way out of the situation hahahaha
ritu ramola
ritu ramola 2 күн мурун
this's all scripted🤗
Carley Henderson
Carley Henderson 2 күн мурун
Takes a bite : “oh fuk me”
FreeZe_Echo
FreeZe_Echo 2 күн мурун
0:30 why did you make me this way why why
KeviKop
KeviKop 2 күн мурун
Meanwhile I’m here eating week old pizza thinking it tastes amazing.
Sam
Sam 2 күн мурун
Okay, if Ramsay tells you something is salty or cold, TASTE IT. Don't get a fucking thermometer and refuse to accept the truth. 🤦🏻‍♀️
Hynce
Hynce 2 күн мурун
'muscle head meatball'
Bella Duh
Bella Duh 2 күн мурун
"That lobster's fresh, even though it died it's still good." What the heck???! This chef is dumb
Raphael Chomete
Raphael Chomete 2 күн мурун
Itsss rawwwwww!!
ak2304
ak2304 2 күн мурун
"even tho it died, its, good..."
Wolf Tatties
Wolf Tatties 2 күн мурун
That lobster is fresh, even though it died it's good lmao I'd punch that guy in the face serving me that shit. After I knocked him out I'd record me pooping on his forehead.
Jus Toxin
Jus Toxin 2 күн мурун
"that's one man's opinion" "That's a pretty successful opinion though hahaha" my man 😂
ItsJustRoseLove
ItsJustRoseLove 2 күн мурун
Orders honey salmon The sauce is like honey Uh yeah wtf did you expect from "honey pecan salmon"
Nischal Giri
Nischal Giri 2 күн мурун
ItsJustRoseLove agree
David Tichborne
David Tichborne 2 күн мурун
hope bout the horses thing I've ever tried a beefaroni and cheeesewhiz sandwich mabey Pete here can try that for his next food challenge
David Tichborne
David Tichborne 2 күн мурун
how about the groses thing I hate when the word perfect or whatever it is on here corrects me an says the wrong thing
ItsJustRoseLove
ItsJustRoseLove 2 күн мурун
I hate when the owners or waiters stand or sit there staring at him eat leave him alone let him do his job
Joshua Louis
Joshua Louis 2 күн мурун
Head chef/Owner: I can't just figure out why my restaurant is failing. Gordon Ramsay: Here's what you need to do- Head Chef/Owner: DON'T TELL ME HOW TO RUN MY OWN RESTAURANT!!!
TheNevilleHood
TheNevilleHood 2 күн мурун
Kick the guy out the kitchen on his phone god damnit😂
I'm everywhere 1000 subs
I'm everywhere 1000 subs 2 күн мурун
DESCUSTANG!!!!!!!!
namco003
namco003 2 күн мурун
"Fuck me." -Gordon Ramsay
KushFriendlyXeX
KushFriendlyXeX 3 күн мурун
I love how these people call Chef to come and tell them what they are doing wrong then when he tells them what they are doing wrong they get pissed off and give him shit about it
KittyKat
KittyKat 3 күн мурун
Food: ok guys, LETS BE ARTIFICIAL! Gordon Ramsay puts crab meat in mouth, tasted then spits out. Gordon Ramsay: *"Am I a joke to you?"*
kennyx221
kennyx221 3 күн мурун
10:38 -Yeah...He loves it. *Gordon Ramsay did NOT love it*
Tommy Sanderson
Tommy Sanderson 3 күн мурун
“That lobster is fresh. Even though it died, it’s still good.” WTF?
EliteSaiyanWarrior
EliteSaiyanWarrior 3 күн мурун
Let me feed the chief....listen let me feed the chief
LANDS EVERYWHERE
LANDS EVERYWHERE 3 күн мурун
9:27 LOOOOOOL
IrishVault 0017
IrishVault 0017 3 күн мурун
"LEMME FEETH THE CHEFF! LET ME FEETH THE CHEFF!"
gummy zilla
gummy zilla 3 күн мурун
The lady in the teal jacket is like what I imagine when my Hispanic friends talk about their mom.
Nicoletta Ciccone
Nicoletta Ciccone 3 күн мурун
Wow all these cheap bastards owners of the restaurants....do not want to buy fresh food, it is outrageous that is why I cook and eat at home! 😊
Thomas McLeod
Thomas McLeod 3 күн мурун
Dont buy Jordan cleats and get this meal 🤣
SuperOliverPlayz
SuperOliverPlayz 3 күн мурун
He’s so rude
Jack of Knives
Jack of Knives 3 күн мурун
5:23 just by looking you can tell those fries and extremely greasy.
Jack of Knives
Jack of Knives 3 күн мурун
This guy is just sitting there eyes glazed over staring at Gordon with a blank expression. *If he didn't keep moving I'd think he was dead or a statue
Nate Guerra
Nate Guerra 3 күн мурун
That screaming lady is a fucking idiot
Kiran Goodbay 1234 Kiran Goodbay 1234
I am really big fan of you
The Hockey Tahk
The Hockey Tahk 3 күн мурун
Marcelo is hammered the entire time he's cooking. check 10:40
S4m S4m
S4m S4m 3 күн мурун
2:50 How does he know what that tastes like? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dylan Barker
Dylan Barker 3 күн мурун
that wife loved going back to the kitchen with Gordon's advice to tear into her ex 😂😂😂
chris tundern
chris tundern 2 күн мурун
best part ever lmfao
Fahad Nezam
Fahad Nezam 3 күн мурун
0:15 When you in one of those "deep thoughts".
Angelina Colon
Angelina Colon 3 күн мурун
“That taste like a breaded condom in your mouth.” That quote will be placed on my tombstone
Angela Miller
Angela Miller 3 күн мурун
Was it just me or the reason that the man was staring because he may have a been starving that could be the reason
Wild West
Wild West 3 күн мурун
Is it RAW?!
ManiacalMattMedia
ManiacalMattMedia 3 күн мурун
The ONE fish you should NEVER mess up is Salmon! Fuck that manager and his stupid ass recipes!
ESC Logical
ESC Logical 3 күн мурун
That last guy was pretty arrogant
Ashley Genge
Ashley Genge 3 күн мурун
Gordon Ramsey should visit Chuck E. Cheese
DopeDon Juan
DopeDon Juan 3 күн мурун
love a spicy chica
Sarah Something
Sarah Something 3 күн мурун
As brutal as he can be I love that he is polite and respectful to the wait staff.
Abzino 1
Abzino 1 3 күн мурун
when your looking at your food and gordon ramsay at the same time lol 0:22
Oliver Queen
Oliver Queen 3 күн мурун
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWW
CBP Playz
CBP Playz 3 күн мурун
What’s the episode at 5:35 season and episode vise?
Nootnoot1311
Nootnoot1311 3 күн мурун
“Even though it died it’s good” What?
kristal storms
kristal storms 3 күн мурун
Oh my god that one chicks voice is so annoying. She screeches everything she says. No wonder why the 2 of them got a divorce
Mariah IshTrash
Mariah IshTrash 3 күн мурун
10:49 *Me as a waiter* 💀🤣
KatzRtheBest
KatzRtheBest 3 күн мурун
I feel bad for the staff in the restaurant with the head chef unable to accept criticism. Everyone knew it sucked but she wouldn’t do anything/let them change anything.
Кийинки
JLo's MAKEUP ARTIST Does My MAKEUP
30:51
Көрүүлөр 1 379 942
kitchen.nightmares.US.S06E13
43:34
Көрүүлөр 7 200 000
Kitchen.Nightmares.US.S06E11
43:34
Көрүүлөр 19 000 000
R. Kelly Interview Cold Open - SNL
7:37
Көрүүлөр 12 720 383
Joe Rogan Experience #1265 - Andrew Schulz
3:11:33
OUR BRAND NEW UNFURNISHED PENTHOUSE TOUR!!!
23:29
10 Food Gadgets You Won't Find In America!
24:00